Čitaj mi!

Kako su žene prikazane u reklamama?

Neretko bazirane na rodnim stereotipima, reklame koriste pojedine obrasce o ženama u cilju prodaje određenih proizvoda.

Kada oglašivači nemaju bolji ili bar kreativniji način, svoje proizvode prodaju uz prikazivanje lepog ženskog tela, iako oni često nisu namenjeni „lepšem polu".

Uspešna u poslu, domaćica, majka i zavodnica najčešće su uloge koje žene imaju u reklamama.

Rodni stereotipi su konstruisali sliku koja prikazuje ulogu žene i muškarca u društvu.

U emisiji Rečeno i prećutano diskutujemo o tome da li previše ozbiljno i sa mnogo radara kontrolišemo pojavljivanje žena u reklamama? Da li ipak sugerisani model žene predstavlja najmoćnije sredstvo prodaje i koliko su zapravo duhoviti slogani koji sadrže stereotipe?

Gosti emisije su Jelena Riznić, sociološkinja i članica kolektiva Ženska solidarnost i Veljko Golubović, izvršni kreativni direktor agencije New Moment.

Autorka i voditeljka: Arijana Handan

broj komentara 0 pošalji komentar