Читај ми!

Грчка од 1. јуна укида обавезу ношења маски и очекује рекордан број српских туриста

Да ли Србија и даље може да рачуна на долазак страних инвеститора? Између повољних услова које имају у нашој земљи и актуелних политичких притисака, да ли ће се већина компанија одлучити да штити властите пословне интересе, без обзира на позиве својих држава да се врате? Када је реч о додели субвенција, да ли је утемељено мишљење које влада у јавности да су домаће фирме у неравноправном положају у односу на стране? Ко има највише користи од такве врсте финансијске подршке и колико је она до сада помогла економској стабилности? О будућим утицајима геополитичког тренутка разговарамо са професором Љубодрагом Савићем са Економског факултета.

У Београду је боравио грчки министар за туризам Василис Кикиљас. Током свог боравка састао се са бројним државним званичницима међу којима су били и министарка туризма Татјана Матић и председник Народне скупштине Ивица Дачић. Колико ће српских туриста овог лета боравити у Грчкој? Која су правила за улазак у ту земљу? Да се и они боре са драстичним поскупљењима и хоће ли бити укинут роминг за наше туристе. О свему овоме са министром туризма Грчке разговарао је Александар Миливојевић.

Свакодневна и прекомерна употреба суплемената и минерала постала је глобални тренд који је посебно узео маха од почетка пандемије. Њихово комбиновање „на своју руку", без савета лекара или фармацеута може бити опасна, нарочито ако се не праве прописане паузе. То је био један од разлога да се недавно усвоји посебан Правилник о додацима у исхрани. Он између осталог прописује прецизне лимите за максимално дозвољене дозе, безбедносне провере, услове регистрације и рекламирања. О новим правилима која важе на тржишту и која би требало да уведу више реда у контроли и рационалној употреби, разговарамо са Александром Мирић, председницом Групације произвођача и дистрибутера додатака исхрани.

Квадови, мала теренска возила на четири точка, све су популарнији код младих. На жалост често су и актери саобраћајних несрећа које се завршавају трагично. Истовремено, трагови њихове вожње могу се видети у заштићеним подручјима где уништавају тло и животињски свет. Иако их је све више, ова врста четвороточкаша, практично је ван домашаја закона. Да је реч о неуређеној области говори и податак да не постоји јасно дефинисана обука за управљање њима. Наши саговорници су Милан Божовић, стручњак за безбедност саобраћаја и Младен Антић из Удружења планинара Сокобање.

Аутор: Дијана Иванов Кадић

број коментара 0 Пошаљи коментар